09 d’abril 2007

“POR MI Y POR MI PRIMERO”

Aquesta frase, que utilitzen els més menuts en alguns jocs infantils, per a salvar-se, deu ser una de les preferides del Sr. Alcalde. L’altre dia vaig entrar a l’Ajuntament i vaig vore la maqueta i el pannell explicatiu del projecte de reforma del “Barri de los Faroles”, ubicat a l’entrada, junt a l’Oficina municipal de la vivenda, resulta significatiu que a l’explicació del projecte, es fa referència dues vegades directament a les gestions realitzades pel Sr. Alcalde, per a dur a terme aquest projecte.

Jo sempre he entés que les gestions es realitzen entre administracions: Ajuntament i Conselleria, o directament entre dos persones Alcalde i Conseller, però al nostre poble no, Es el nostre omnipresent alcalde el que directament es reuneix amb “las administraciones competentes” y con los “vecinos y vecinas”, no l’Ajuntament i així s’encarreguen de publicitar-ho.

Aquest fet que no deixaria de ser una anècdota és una mostra més de l’excés de personalisme i protagonisme en el que es troba el nostre Ajuntament , tot passa i ha de ser beneït pel despatx de la primera planta, com si no existiren 14 regidors més en el govern i un important nombre de funcionaris i treballadors municipals.

Jo m’atreviria a fer-li al Sr. Alcalde una proposta per a canviar el títol d’aquest pannell i substituir “PROYECTO DE REHABILITACIÓN BARRIO DE LOS FAROLES ALAQUÀS” per “ GRACIAS A MI VAIS A PODER REHABILITAR VUESTRAS VIVIENDAS”.