02 d’agost 2007

FRA


Enguany sembla que el FRA, està tenint mes problemes dels habituals, els grups s’han donat a conèixer mes tard que mai i quant falta menys d’un més per a la seua realització encara no coneguem la imatge del festival i la plana web encara ens dona la informació del festival de l’any passat, que tots recordem per la “caiguda” a última hora dels cap de cartell dels dos dies de Festival.

El retard en la confecció de la imatge del festival i l’actualització de la web, tan sols pot tindre dos motius, per als supersticiosos que es tracte de l’edició 12+1 i per als que no ho som, segurament el motiu serà certes decisions presses pel Sr. Alcalde (71.000 €) després de la inauguració del Castell, quan va decidir prescindir ( otra forma de ser otra forma de gobernar), de l’empresa que fins el moment s’havia encarregat de la majoria dels dissenys municipals.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

el fra, este año se sale.
digas lo que digas, no es un festival para el pueblo vulgar, que solo espera la llegada del canto del loco y derivados, sino un festival donde se puede ver a de lo mejor del pop/rock internacional, ojala todos los años sean así.
y que se intente de alguna manera promover mejor el festival, cosa que deberian mejorar, y dejarse ya como una fiesta barata de pueblo.

Vicent Forment ha dit...

Anònim:
En cap moment he criticat la qualitat dels grups, de fet el cartell del divendres hem sembla dels millors de les 13 edicions que s'han fet fins ara.

El que critique es que quan falten quinze dies per al festival, per certes decicions presses sense masa trellat, encara no s'haja iniciat la publicitat del festival, la gent no sàpiga com recollir les invitacions( que per cert crec que ja a arrivat el moment de que es puguen recollir invitacions sense tindre que vindre a Alaquàs).

Respecte a la promoció del Festival totalment d'acord, però per a poder fer-ho calen ganes i disposició per a fer-ho

Anònim ha dit...

tienes toda la razón.
es que se vea un cartel, en condiciones.
lo unico que se exige la verdad.
este año viene gente de toda España y tienes una opción o casa de amigo, o vas al hotel. no se coloca ni una zona de acampar,ni se promocionan las fiestas que se hacen esos dias en el pueblo como las paellas, ni nada por el estilo.
solo se hace un festival, y la verdad que estaría mejor un FRA,con esos grupos con precios baratos en las bebidas, y con cierto orden, para que sea un festival en condiciones,no una simple fiesta de pueblo.
ojala lo hicieran de pago,algún dia, así nos evitariamos algun quebradero de cabeza con las invitaciones, porque sinceramente mucha gente va al festival por ir.cuando hay gente que pagaria 30euros por los dos dias y no lo digo de broma.