28 de març 2008

DANYS COL·LATERALS


A partir del dia 5 d'abril el tall de la línia C3 de Renfe serà un fet i tots els que diàriament utilitzem esta línia per anar a la Ciutat de València, per a treballar o estudiar, ens vorem obligats a fer un transbord i agafar el metro, en el que encara no sabem fins a quines estacions podrem anar, no sabem si sols podem baixar a Plaça d'Espanya i Bailen o si també podrem circular amb el bitllet de RENFE fins a l'estació de Colon o no.

El tall de la línia de RENFE ve provocada per les obres de l'AVE, i afectarà diàriament a prop de 10.000 persones que utilitzem i moltes vegades patim, la línia C3 de Rodalies.


RENFE mitjançant ADIF ja fa un bon grapat de mesos que està fent obres d'ampliació i millora de la fins a no fa molt de temps abandonada estació de Vara de Quart per assumir el mes que previsible caos i augment de passatgers que tindrà esta estació a partir del dis 5, mentrestant Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, sembla que no s'ha enterat encara i no a invertit ni un euro en preparar la menuda estació de Sant Isidre per a rebre als que anem a ser els seus nous visitants diaris.

Esperem que l'experiència de l'AVE a Barcelona com a mínim valga per a no reproduir errors i uns i altres minimitzen els danys col·laterals que està causant la seua obsessió de fer entrar l'AVE fins al mateix cor del Cap i Casal. De moment ni RENFE ni FGV, informen als usuaris de les alteracions del servei.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bé, un post molt interessant i tens tota la raó: les incògnites són massa grans per a tots aquells que emprem la línia tots els laborables per anar a estudiar o treballar a València.
De fet, avui un antipàtic venedor de bitllets d'Aldaia (un que no és l'habitual, amb poc pel i barba) no parava de repetir que "no se sabe nada". Sense dubte, si mires els diaris "sí sé sap alguna cosa", si esperes que Renfe fique cartells...res de res.
En qualsevol cas, el proper dilluns ens trobarem amb el pastís del transbordament, de les incògnites amb Colom (que a priori sí ens servirà per baixar, tot i que pot ser no des del principi) i de la falta de previsió de la Generalitat, que no ha mogut un dit en adequar Sant Isidre als milers de nous visitants que va a tindre (ni apropant l'estació, ni fent-la accessible, ni donant-li una neteja).
I el pitjor de tot és que nosaltres acceptem. Perquè a Barcelona haguera estat impensable que, per fer entrar el TGV a la ciutat, s'hagueren tallat 2 línies. Però ací és una altra història...tristor.
Esperem les teues cròniques i fotos per ací...nosaltres també en farem.