25 de maig 2009

NOMDEDÉU ES REUNIX AMB "ABUSOS URBANÍSTICS NO"

El candidat del BLOC-Coalició per Europa, Enric Nomdéu, s’ha reunit amb els regidors de CIBE-BLOC de Benissa i amb representants de l’associació Abusos Urbanístics No, per apropar-los les propostes urbanístiques que porta la formació nacionalista per a les eleccions europees.

Nomdedéu ha comprobado la gran tarea realizada por la gente de la coalición Ciudadanos de Benissa (CIBE)-BLOC y por la asociación que se ha sublevado contra la destrucción sin sentido del territorio. El candidato valenciano de Coalición por Europa ha asegurado en esta reunión que será el portavoz en el Parlamento Europeo de todas las voces que denuncian la destrucción injustificada del territorio y el “monocultivo del ladrillo, que nos ha demostrado que es un modelo productivo con el que se han enriquecido cuatro y nos ha traído la corrupción y la crisis”.

Nomdedéu ha estado acompañado por Xavier Tro, Isidoro Mollà y Lisa Svodoba entre otros y han conversado con representantes de Abusos Urbanísticos No, entre ellos su presidente Charles Svodoba. Desde el BLOC se considera muy importante conocer también la opinión de los residentes europeos que viven al País Valenciano y que también se pueden sentir identificados como valencianos y, por lo tanto, “estarán representados en el parlamento europeo por el BLOC”, según apuntaba Nomdedéu.

La ruta alicantina ha continuado en Teulada, donde Enric Nomdedéu ha participado en la Trobada d’Escoles en Valencià y ha destacado que desde el BLOC se trabaja por el reconocimiento oficial de nuestra lengua en el estado y, por lo tanto, también en Europa.

4 comentaris:

Bon Dia Comunicacio SL ha dit...

http://www.lasprovincias.es/valencia/20090531/politica/candidatos-valencianos-debaten-sobre-20090531.html

Ens tenen por de que es vega que gran candidat es Nomdedeu.

Cita:
El espacio Redacción de noche, a las 21.30 horas, será el escenario donde, por primera vez, confronten sus programas electorales el número 6 en la lista del PP, José Manuel García Margallo; el candidato número 12 del PSOE, Andrés Perelló; la número 4 de IU, Esther López Barceló, y la número 7 en la candidatura de UPyD, Ana Falomir.



Jo ja he comentat, entreu a deixar el vostre cometari que es vega que en som molts el sque volem un debat amb nomdedeu.

Millor enviar emails a este senyor:

JUAN CANDELA
Director de LPTV

jcandela@lpteva.com

JAUME TRAYETA ha dit...

Vicent, volia comentar que he buscat el llistat provisional de admesos en les escoles municipals,i he vist que l'ultim llistat d'admesos en la web de l'ajuntament es la llista amb data 16/06/07 per al curs 2007/08, ja veus que estan molt actualitzat, esta clar que aquest ajuntament està conxelat o es una casa de putes sense amo (amb perdò)

Vicent Forment ha dit...

David després del debat a Canal 9 en el que Enric Nomdedéu, va ser sense dubte el millor, volen tapar-lo i silenciar-lo.

Esta nit el podeu vore en un debat a Levante-TV

Vicent Forment ha dit...

Jaume disortadament el nostre Ajuntatament fa molt de temps que està paralitzat i crec que cada vegada és més necesari el relleu al nostre Ajuntament.