ACTUALITZAT EL 23 DE FEBRER AMB EL RESULTAT DE LES VOTACIONS
El dilluns 22 de febrer a les 20 hores es celebrarà el ple extraordinari de pressuposts.
L'ordre del dia serà el següent:
2-1. Aprovació de l'acta corresponent a la sessió celebrada el dia 28 de gener de 2010. ( Aprovat per UNANIMITAT)
2-2. Correspondència oficial.
2-3. Expedient de modificació puntual núm. 14 del PGOU. Canvi d'ús rotacional públic esportiu a ús docent d'una parcel·la de 12.000m2 delimitada pel C/ Jaume I, Camí Vell de Torrent, C/ Doctor Fleming i instal·lacions Esportives del Bovalar.- Proposta d'aprovació provisional (Aprovat per UNANIMITAT)
2-4. Moció d'Alcaldia sobre iniciar els tràmits tendents a la redacció del document de Modificació Puntual núm. 15 del PGOU. Canvi d'ús dotacional públic destinat a equipament comercial col·lectiu de l'edifici del Mercat Municipal, delimitat pels carrers Vicent Andrés Estellés, Miquel Adlert Noguerol, Santa Anna i zona verda; a dotació pública, part d'ús assistencial, part d'ús multifuncional. Proposta d'aprovació inicial i exposició pública (Aprovat per UNANIMITAT)
2-5. Iniciar el procediment ordinari per a la concessió de la “Creu al Mèrit Policial amb distintiu Blau” per a un Oficial de la Policia Local d'aquest Ajuntament. Proposta d'aprovació. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-6. Designació de Jutge de Pau i substitut. Iniciació de l'expedient. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-7. Proposta d'aprovació inicial del Pressupost per a l'exercici 2010. (13 A favor del PSOE i 7 en contra del PP)
a) Aprovació de la plantilla pressupostària, i relació de llocs de treball catàleg (modificacions).
b) Aprovació de les Bases d'Execució.
c) Aprovació del Pressupost i els seus annexos de Subvencions i Inversions.
d) Determinació de càrrecs de personal eventual o de confiança.
2-8. Assignació d'indemnitzacions i retribucions i règim de dedicació de membres corporatius. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-9. Aprovació d'Operació de Tresoreria. (13 A favor del PSOE i 7 NO del PP)
2-10. Reconeixement extrajudicial de crèdits. (13 a favor del PSOE i 7 Abstencions del PP)
2-11. Modificació d'Ordenances Fiscals. (13 a favor del PSOE i 7 NO del PP)
MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS
Cosetes a destacar:
Punt 3: Continuem amb el procés de canvi d’us del solar que deu albergar el CEI Ciutat de Cremona, desprès de l’aprovació inicial realitzada pel plenari el 17 de desembre i del període d’al·legacions, toca l’aprovació provisional. Ara esperar a l’aprovació definitiva per part de la Comissió Territorial d’Urbanisme. Que haguera passat si este procediment s’haguera realitzat l’any 2007 i no el 2009?
2-5. Iniciar el procediment ordinari per a la concessió de la “Creu al Mèrit Policial amb distintiu Blau” per a un Oficial de la Policia Local d'aquest Ajuntament. Proposta d'aprovació. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-6. Designació de Jutge de Pau i substitut. Iniciació de l'expedient. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-7. Proposta d'aprovació inicial del Pressupost per a l'exercici 2010. (13 A favor del PSOE i 7 en contra del PP)
a) Aprovació de la plantilla pressupostària, i relació de llocs de treball catàleg (modificacions).
b) Aprovació de les Bases d'Execució.
c) Aprovació del Pressupost i els seus annexos de Subvencions i Inversions.
d) Determinació de càrrecs de personal eventual o de confiança.
2-8. Assignació d'indemnitzacions i retribucions i règim de dedicació de membres corporatius. (Aprovat per UNANIMITAT)
2-9. Aprovació d'Operació de Tresoreria. (13 A favor del PSOE i 7 NO del PP)
2-10. Reconeixement extrajudicial de crèdits. (13 a favor del PSOE i 7 Abstencions del PP)
2-11. Modificació d'Ordenances Fiscals. (13 a favor del PSOE i 7 NO del PP)
MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS
Cosetes a destacar:
Punt 3: Continuem amb el procés de canvi d’us del solar que deu albergar el CEI Ciutat de Cremona, desprès de l’aprovació inicial realitzada pel plenari el 17 de desembre i del període d’al·legacions, toca l’aprovació provisional. Ara esperar a l’aprovació definitiva per part de la Comissió Territorial d’Urbanisme. Que haguera passat si este procediment s’haguera realitzat l’any 2007 i no el 2009?
Punt 4: Inici d’un procediment semblant al del punt anterior, per a que la Conselleria de Sanitat puga ubicar el Centre Auxiliar de Salut, a la meitat del Mercat Municipal que està desocupat, i que en un principi anava destinat a Centre Cultural. Estem amb la mateixa, donant-li facilitats a la Generalitat per a que no complisca amb les seues obligacions. Ara el PP començarà amb la cançoneta de que no poden fer el Centre de Salut perquè el sol no es d’ús assistencial. Si en desembre de 2007 ja aprovaren una moció en eixe sentit, perquè el Govern Municipal no inicià el procediment de modificació del PGOU i haguérem guanyat dos anys?
Punt 7: Aprovació del pressupost municipal de 2010 amb tres mesos de retard. Que faran quan no tinguen majoria absoluta per aprovar-lo i tinguen que pactar i negociar?
Punt 8: Aprovació del sou de l’Alcaldessa i resta de regidors per al 2010. Esperem que donen exemple i davant l’actual situació econòmica aproven una reducció dels seus sous.
Punt 9: Nou pressupost i nou préstec, a dia de hui tenim un deute de 807€ per habitant. A quina quantitat aplegarem amb este nou préstec?
Punt 10: Noves factures d’anys anteriors amagades en el calaix i que ara tenen que pagar, sense tindre pressupost. Recordeu que al 2009 ja tragueren del calaix factures dels anys 2006, 2007 i 2008 per valor de 3 milions d’euros.
Vinga, que no t'ho conten,
ens veiem a l'ajuntament!
7 comentaris:
quan tornes mos contes com ha anat, que alguns a eixes hores estem ocupats i no podem anar.
gràcies
Ja vos he ficat el resultat de la votació dels diferents punts de l'Ordre del dia.
Respecte al debat la veritat és que poca cosa a dir, crec que ahir varem presenciar el debat de pressupost mes "light" dels últims anys, amb un clima tranquil cosa que hem d'agrair.
Com a dades mes importants dels pressupost dir-vos que el pressupost d'enguany baixa fins els 26,8 milions d'euros.
I per a mi resulta preocupant que el capítol VI dedicat a inversions, baixe un 40% respecte al 2009 quedant-se en un poc mes de 2 milions d'euros, crec que en situacions de crisi com l'actual les administracions públiques deuen d'invertir més per injectar diners al sistema i crear ocupació.
Per altra part s'aprovà una reducció del 5% de les indemnitzacions que reben els regidors i regidores tant amb dedicació com per assistències.
I la veritat és que de poc més donà el debat mes enllà de les lloances del Sr. Monzó a les polítiques del Sr. Zapatero amb el "Plan E"
Me gusta mucho la informacion que en este blog se da sobre la actividad municipal, pero tambien tengo que decir que ayer fui por primera vez al pleno y me quede muy asustado sobre la situacion financiera que explico el portavoz del PP sobre el Ayuntamiento, creo a mi modesto enterder que lo explico bastante bien, por lo menos yo lo entendí, ¿a ti que opinion te merece la situacion del ayuntamiento? Muchas gracias por tu blog
La verdad es que creo que la situación económica de nuestro Ayuntamiento es preocupante. El pasado mes de diciembre comente en este mismo blog la situación económica de Alaquàs.(puedes leerlo en la entrada del 4 de diciembre)
Creo que nuestros gobernantes tienen que ponerse en serio y poner en marcha un plan de austeridad y ser muy claros y sinceros con los vecinos y vecinas de nuestro pueblo, contando cual es la verdadera situación económica y que “sacrificios” tenemos que hacer entre todos.
yo al que no entiendo nunca es al del psoe, al que habla . que plasta
i a tot açò, quants diners oficials costà la punyetera torre? Quina utilitat té esta? estos socialistes....
A proposito de la situacion financiera del Ayuntamiento, hoy a salido un reportaje en el Levante en la que Monzo dice que estan buscando un cofre con oro en el Castillo para pagar la deuda ¿lo habéis visto? Es muy bueno, y será verdad que por eso estan haciendo tantas obras. .... que busquen que busquen...
Publica un comentari a l'entrada